הכנסת אישרה דחייה בתחילת השידורים של תאגיד השידור

יחימוביץ': כעיתונאית ידעתי לחצים קשים מאד ובלתי פוסקים מפוליטיקאים. מעולם לא הגענו לסיטואציה אליה הגענו בחודשים האחרונים
איתי גדסי 1 Comment on הכנסת אישרה דחייה בתחילת השידורים של תאגיד השידור

מליאת הכנסת אישרה את דחיית פתיחת השידורים בתאגיד השידור הציבורי ל-30 באפריל 2017. יריב לוין: "אני חושב שכל מה שמבקשים כאן הוא בסך הכל מהלך טכני של דחייה קצרה שעליו הלבישו תיאוריות של רצון לפגוע בתאגיד"

צילום: Miriam Alster/FLASH90
יחימוביץ': כעיתונאית ידעתי לחצים קשים מאד ובלתי פוסקים מפוליטיקאים. מעולם לא הגענו לסיטואציה אליה הגענו בחודשים האחרונים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 

מליאת הכנסת אישרה הלילה (ב') בקריאה ראשונה את הצעת חוק השידור הציבורי הישראלי, בהצעה ממשלתית אליה הוצמדה הצעה פרטית של ח"כ נחמן שי.

בהצעת החוק מוצע לקבוע כי מועד תחילתו של חוק השידור הציבורי הישראלי ידחה ליום ד' באייר התשע"ז (30 באפריל 2017), ותאגיד השידור הישראלי יחל שידורים ביום זה. על פי המוצע, שר התקשורת ושר האוצר יהיו רשאים להקדים בצו את מועד תחילת החוק, בין היתר על בסיס הודעה של מועצת תאגיד השידור הישראלי כי תאריך השידור הישראלי ערוך להתחיל את שידוריו. כמו כן, מוצע לבצע התאמות בעניין תקציב תאגיד השידור הישראלי לאור שינוי מועד התחילה. בנוסף מוצע לקבוע כי רשות השידור תפנה את מתחם השידור בתל אביב עד ליום ג' בטבת התשע"ז (1 בינואר 2017).

יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני): "אני מאד מקווה שמחר בוועדת הכלכלה נסיים את הסאגה הבלתי נגמרת הזו של תאגיד השידור הציבורי כי אנחנו במצב שבו רשות השידור סיימה את תפקידה ומי שסובל יותר מכל אלה העובדים. אני מקווה שמחר כולם יתגייסו בהצבעות לקריאה שנייה ושלישית כדי להתחיל את הדרך החדשה של התאגיד".

ח"כ שלי יחימוביץ (המחנה הציוני): "כעיתונאית ידעתי לחצים קשים מאד ובלתי פוסקים מפוליטיקאים. מעולם לא הגענו לסיטואציה אליה הגענו בחודשים האחרונים. אני מכלה את רוב הזמן במושב האחרון בנושאי תקשורת. יש כאן אדם שרוצה להשתלט על כל כלי התקשורת בישראל. לסגור אותו עם הוא לא סר למרותו ולצ'פר אותו אם הוא תומך בו. אנחנו תחת מתקפה. חברות וחברים זה לא מאבק על תקשורת אלא על חופש הביטוי וחופש העיתונות".

שר התיירות ח"כ יריב לוין סיכם את הדיון: "אני שומע את כל הוויכוחים שמתנהלים סביב הנושא הזה ואני לא כל כך מבין את התאוריות הקונספירטיביות שיש סביב הסיפור הזה. כשהמהלך יצא לדרך בקדנציה הקודמת היו לי ספיקות גדולות לגביו אבל מרגע שההחלטה התקבלה צריך לבצע אותה. נוצרה מציאות שמגיעים הגורמים הרלוונטיים לראש הממשלה בשבתו כשר התקשורת ואומרים לו: 'אנחנו צריכים עוד זמן'. אני חושב שכל מה שמבקשים כאן הוא בסך הכל מהלך טכני של דחייה קצרה שעליו הלבישו תיאוריות של רצון לפגוע בתאגיד".

58 חברי כנסת הצביעו בעד הצעת החוק, 22 הצביעו נגד ונמנע אחד. הצעת החוק תועבר לוועדת הכלכלה לדיון.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה אם חרדים בשידור הציבור
    שמועות על טוקר דוד חכם